Üdvözöljük a GojiMester honlapján!

A Gojimester oldalán minden információt megtalálhat a Goji bogyó (más néven farkasbogyó, lícium gyümölcs, latinul Lycium Barbarum) összetételéről és annak kedvező hatásairól az emberi szervezetre. 

A Himalája lábánál termő goji bogyó Távol-Keleten az egyik legelismertebb természetes immunrendszer erősítő élelmiszer és fontos elemét képezi a kínai, tibeti és indiai orvoslás eszköztárának immáron 6000 éve. Úgy tartják, hogy ez az antioxidánsokban, nyomelemekben és ásványi anyagokban elképesztően gazdag gyümölcs a kulcsa a Kína észak-nyugati tartományaiban élő emberek meglepően magas életkorának, a jellemző népbetegségektől mentes kitűnő egészségi állapotának és fizikumának.

 
 

A goji bogyót jellemzően aszalt gyümölcs formájában fogyasztják, a napi ajánlott mennyiség 15 gramm körüli, amely mindössze napi 100 Ft-ot jelent.

MI VAN BENNE?

A goji tulajdonképpen olyan, mint egy természetes multivitamin kapszula, amely több, mint:

  • 20 féle ásványi anyagot,
  • 18 féle aminósavat,
  • 15% fehérjét,
  • a barna rizsnél 67-szer több B1-vitamint,
  • a zabkorpánál 100-szor több B3-vitamint,
  • a nyers spenótnál 2-szer több béta-karotint,
  • a narancsnál legalább 3-szor több C-vitamint

tartalmaz.

MIT NEM TARTALMAZ?

Termőhelyének köszönhetően, vagyis a helyi geológiai, időjárási adottságok, valamint az iparvárosoktól elzárt érintetlen területen történő termesztése miatt nem tartalmaz káros vegyszereket és nehézfémeket (pl. ólom, műtrágya származék vagy növényvédő szerek).

MIRE JÓ?

Számtalan kutatás folyik még ma is a növény jótékony hatásával kapcsolatosan, ugyanis

  • látásjavító,
  • vércukor- és koleszterinszint csökkentő hatással bír,
  • jótékonyan befolyásolja a vérnyomást,
  • természetes afrodiziákum,
  • segíti a májműködést,
  • vitalizálja a bőrt...

A goji további jótékony hatásairól részletesen a Mit tud a goji? menüpontban olvashat!

HOGYAN FOGYASZTHATÓ?

A goji számos módon fogyasztható, de jellemzően magában csemegeként vagy reggeli müzlibe keverve fogyasztják, teát főznek belőle, süteményekhez, esetleg forró csokihoz  adják.
További receptekért kattintson a Ha nem ízlik a goji... menüpontra!

FONTOS TUDNI!

DNS-ünk sérülése megnyitja az ajtót minden elképzelhető betegségnek és gyorsítja az öregedést. Ez a folyamat a szabad gyökök miatt van, ami a normál anyagcsere és a mérgező anyagoktól való megszabadulás terméke. Bár szervezetünk képes a folyamatos megújulásra, modern kori életvitelünk miatt túlterheltté válhat a szabadgyököktől, különösen ahogy öregszünk. Ez az egészséges sejtek korai halálához vezet, ami hozzájárul egy sor degeneratív betegséghez (Alzheimer-kór, Parkinson kór, cukorbetegség, kóros elhízás, magas vérnyomás, szív- és érrendszeri betegségek) és mutáns sejtek kialakulásához, ami rákhoz vezethet, hacsak az antioxidánsok el nem hárítják a támadást.

Szervezetünk antioxidáns szintje legegyszerűbben magas antioxidáns tartalmú élelmiszerek bevitelével növelhető.

A goji antioxidáns szintje az egyik legmagasabb az élelmiszerek között: 25 000 µmolTE/100g körül mozog az ORAC skála szerint, ami 55-szöröse a karfiolénak, 10-szerese a narancsénak és 5-szöröse az aszalt szilváénak.

goji31

 

Keresés

Rendeljen MOST!

oshop

Szavazás

Milyen formában fogyasztja a gojit?

Műzliben - 28.6%
Magában nasiként - 53.6%
Teaként - 7.1%
Süteménybe sütve - 3.6%
Csokival - 7.1%

Összes szavazat: 28
The voting for this poll has ended on: 2013, 23 augusztus

Fillari Team és a GOJI

fillari01

Kiemelt partnerek: marionnaud zsivago_logo_kicsi tericum ezüst kolloid Gyógyítás alternatív gyógymódokkal
Média partnerek: br_logo_mini WYW Directory Cylex Silver Díj Keresned sem kell!  
További partnerek: gls_logo dpd nagyszerszam antv